Welkom

Hallo, mijn naam is Bettina en ik wil je bedanken voor het vertrouwen in dit No Stress & Relax Programma.

Het feit dat je dit programma daadwerkelijk wil volgen bewijst dat je voldoende gemotiveerd bent om van je stress en innerlijke onrust af te komen.

Samen zullen we de komende 6 weken doorbrengen om uiteindelijk een stressvrij leven te leiden.

Beschouw me als je coach, beschouw me als iemand die het allemaal ook heeft meegemaakt.

Wees niet bang , we doen alles stap voor stap.

Dit programma is misschien het laatste wat je probeert, misschien heb je elke coach/therapeut die je kent al bezocht en is er niets veranderd.
Maar misschien is dit ook de eerste keer dat je echt iets aan je problemen wil doen.
Hoe dan ook, je zal je stress steeds meer onder controle krijgen dankzij dit 6 weken programma.

Dit programma is gebaseerd op mijn eigen ervaringen, door boeken te lezen, met specialisten te praten, trainingen en opleidingen te volgen, enz.

Hierdoor is de kennis die ik je zal geven zeer doeltreffend.
Dit programma helpt echt!
Als je het serieus opvat ben je binnen een 6-tal weken stressvrij.

Zorg ervoor dan je dit coaching programma serieus opvat en je zal zien dat je snel succes behaald.

De kernregels zijn hierbij:

  • Maak de oefeningen zoals ik die aangeef.
  • Beluister je relaxatieaudio driemaal per dag met volle aandacht.
  • Volg mijn raad tot in de details op en doe elk onderdeel van de richtlijnen.
  • Vrees niet, dit programma zorgt er ervoor dat je je week per week beter zal voelen!

Ik kan deze dingen niet voldoende benadrukken. Je moet je hier echt aan houden.

De komende 6 weken zit je met mij opgescheept.
Door dik en dun zal ik je bijstaan en steunen.
Je zal me dikwijls horen en heel wat leren over stress.

De komende 6 weken worden de weken van verlichting en verlossing!

Wat heb je nodig

Je dient een soort van anti stress dagboek bij te houden.

Hiervoor koop je best een A4 schriftje aan zodat je de resultaten die je behaalt kan neerpennen.
Dit boekje heb je ook voor bepaalde oefeningen nodig.

Hoe gebruik je dit programma?

Je krijgt elke week een mail in je mailbox met een link naar de volgende les.

Maak elke week je oefeningen en schrijf deze in je anti stress dagboek.

De relaxatieaudio mag je meteen beginnen gebruiken.

Vanaf nu let je goed op en betrap je jezelf op bepaalde ongewenste gedachtegangen.
Noteer deze in je anti stress dagboek.

Blijf jezelf goed observeren en herken bij jezelf wat je in de lessen leerde.

Vergeet ook de gouden regels niet:

  • Observeer dat stemmetje in je hoofd
  • Bouw je cafeïne gebruik af
  • Bouw je suiker af
  • Wandel 30 min per dag
  • Doe 3 x per dag je ademhalingsoefeningen
  • Doe 1 x per dag je relaxatie audio

Zonder deze 6 kan je de stress NIET overwinnen.